1. לקבלת מידע נוסף על השירותים שלנו צור עמנו קשר ונחזור אליך בהקדם
  2. Please let us know your name.
  3. Please write a subject for your message.
  4. Please let us know your email address.

לקוחות מספרים

"בתוך פרק זמן של מספר חודשים של עבודה משותפת עם איתי, הצלחנו לארגן את כל ערוצי היח"צ השונים תחת אסטרטגיה מנחה ואחידה שהביאה לצמיחה של עשרות אחוזים בתוצאות היח"צ."

גיל נוילנדר - מנהל שיווק

6 דגשים חשובים לטיפול בלידים

אחד המושגים השכיחים היום בעולם השיווק והמכירות הוא לידים. לידים, או כמו שאני אוהב לכנותם – הזדמנויות מכירה, הם תוצר של פעילות שיווקית נכונה המתחילה בבניית המוצר, דרך מיתוגו וכלה בפרסומו. ככל שתקציבי הפרסום באינטרנט גדלו בעשור האחרון, כך צמחה היכולת לנתח כמה "עולה לנו" כל ליד. למרות שהתחרות על השגת הלידים נמצאת בשיאה, אני שם לב שהטיפול בלידים לוקה בחסר במיוחד בחברות בינוניות ועסקים קטנים. במאמר זה אתן דגשים למנהל המכירות או למנכ"ל החברה לטיפול נכון בלידים לטובת ביצוע מספר רב יותר של מכירות.

קרא עוד >>

את מי אני מעניין בכלל?

אני זוכר היטב את ימי הראשונים בעולם העסקים, הייתי איש מכירות ללא ניסיון כלל. זו הייתה תקופה מאוד מלחיצה עבורי משום שכל פגישה עסקית שהייתי ניגש אליה, נראתה לי כמו סוף העולם. לפני הפגישה היו עולות לי מאות שאלות כמו: מה אם אני אראה צעיר מידי? מה אומר כשישאלו אותי על ניסיוני? על ההשכלה שלי? מה אומר כשישאלו אותי שאלות מורכבות על המוצר שאני מוכר?

קרא עוד >>

ביצוע תהליך מכירה יעיל

אזהרה: מאמר זה עוסק בביצוע תהליכי מכירה יעילים. אם אתם מחפשים לשמוע על טכניקות מכירה, שיטות שכנוע, מכירת קרח לאסקימוסים וכו', לא תמצאו אותם במאמר זה. יש ידע טכני רב על טכניקות מכירה והתמודדות עם התנגדויות, אך במאמר זה אני אגע בעיקר במהות התהליך והגישה המעט פילוסופית ואולי בנאלית לטעם חלק מהקוראים, הנחוצים לביצוע תהליך מכירה אפקטיבי.

קרא עוד >>