1. לקבלת מידע נוסף על השירותים שלנו צור עמנו קשר ונחזור אליך בהקדם
  2. Please let us know your name.
  3. Please write a subject for your message.
  4. Please let us know your email address.

לקוחות מספרים

"בתוך פרק זמן של מספר חודשים של עבודה משותפת עם איתי, הצלחנו לארגן את כל ערוצי היח"צ השונים תחת אסטרטגיה מנחה ואחידה שהביאה לצמיחה של עשרות אחוזים בתוצאות היח"צ."

גיל נוילנדר - מנהל שיווק

7 דגשים לרכישת אמון הגולשים החדשים באתר

אתר אינטרנט משמש היום יותר ויותר כאמצעי לרכישת האמון והביטחון של גולש חדש בכם ובמוצרים שלכם. זה לא חדש שכאשר אנו מתעניינים במוצר או בחברה, אנו שואלים את גוגל עליה ואם אין לו מה לומר אנו ממשיכים הלאה. זה גם לא חדש שתחום "חוויית המשתמש" מספק מידע רב שיגרום לאתר להמיר יותר גולשים ללקוחות פוטנציאלים ורוב האתרים היום מכוונים פחות לעיצוב "יצירתי" ויותר לחוויית משתמש. במאמר זה אתן דגשים מעולם חוויית המשתמש מנקודת המבט של הביטחון והאמון שמשרה האתר על הגולש החדש. כאן אנו נכנסים יותר לפן ה"תדמית" שלכם שמשפיעה על החלטת הגולש אם ליצור אתכם קשר או לא.

 

קרא עוד >>

איך להיכנס לעיתון ב-5 צעדים פשוטים

אחד האפיקים המוכרים יותר בעולם יחסי הציבור הוא קשרי מדיה. המדיה העיתונאית כוללת עיתונות מודפסת, אינטרנט, טלוויזיה ורדיו. חלק ניכר מהמנכ"לים, מנהלי השיווק ובעלי העסקים הקטנים והבינוניים רואה בעיתונות כאפיק זול להפצת המסר השיווקי לרבים. למרות שכתבה או אייטם בעיתון אינן משרתות את אותה מטרה כמו פרסומת, אייטם נכון במקום הנכון יכול ליצור תנועה נקודתית יפה לאתר או אפילו לחנות – תלוי בסוג העסק שלנו.

קרא עוד >>

מאמר על איך כותבים מאמר מקצועי

אחד אפיקי השיווק הנפוצים היום הוא כתיבת מאמרים. מאמר מקצועי מאת מנהל חברה משרת אותה רבות. אך לא כל בעל ידע מקצועי, יודע איך לכתוב מאמר. אני בטוח שקרה לכם לא פעם לקרוא מאמר מקצועי ולומר "מה זה הקשקוש הזה?" או "אני לא יכול לעשות עם זה כלום". במאמר זה אתן הדרכה על המטרות השיווקיות של מאמר מקצועי ועל מבנה מוצלח לכתיבת מאמר.

קרא עוד >>

תפקיד היח"צ בתכנית השיווקית

אחד התחומים העיקריים בתמהיל השיווקי המושך אליו את מספר המחלוקות הגדול ביותר הינו יחסי ציבור. דעות רבות ומגוונות קיימות בנושא, תלוי את מי אתם שואלים.

קרא עוד >>

יחסי ציבור יכולים להיות פשוטים

כל אחד צריך יחסי ציבור! אם אתם מנהלים עסק כלשהו, בוודאי שמעתם את המשפט הזה. לאחר שנים של עיסוק בתחום, אני יכול לומר שמשפט זה הוא שגוי. המשפט הנכון יהיה כל אחד עושה יחסי ציבור! בין אם הוא מודע לכך ובין אם לא. זה חוק טבע.

קרא עוד >>