מאמר-אורח
אנחנו אוהבים להשתמש באינטרנט ובטלפונים הסלולריים החכמים שלנו, ובעיקר אנחנו אוהבים לגלוש באמצעותם. על פי נתונים רשמיים שפרסמה פייסבוק בסוף 2013, עולה כי 2.7 מיליון ישראלים גולשים בה מדי יום, כשמתוכם לא פחות מ-2 מיליון עושים זאת באמצעות טלפון סלולרי.
מאמר-אורח
אתרי אינטרנט הפכו למקור-חיים מרכזי עבור עסקים וארגונים רבים, קטנים כגדולים. כדי לייצר אתר אינטרנט מצליח שמביא עבודה (=מכירות), עליכם ליצור תנועה איכותית וממוקדת אל האתר שלכם. בסופו של דבר אין מדובר רק ביצירת תנועה-סתם, אלא ביצירת התנועה הרלוונטית.
אחד השיקולים המרכזיים של לקוח פוטנציאלי בהחלטה לרכוש מוצרים או שירותים הוא מידת האמונה שיש לו בנו וביכולתנו לתת לו מענה יעיל לצרכיו. אחת הדרכים לבסס ולחזק את האמון היא דרך עדות מהימנה מפי לקוחותינו הקיימים והמרוצים על טיב השירות שקיבלו. סיפור לקוח הינו תיאור תהליך מתן שירות קצר או ארוך טווח שבוצע על ידי העסק לשביעות רצונו של הלקוח ואשר הפיק תוצאות בשטח שניתן להציגן.
כבעל אתר אינטרנט, חשוב מאוד שתכיר את סוג הגולשים המגיעים לאתר ואת אופן ההתנהגות שלהם בו. אלו הם נתונים חיוניים לצורך ניתוח יעילות האתר, כך שנוכל לשפר אותו ולהפיק ממנו יותר תנועה איכותית והזדמנויות מכירה רלבנטיות.
הרבה בעלי עסקים משקיעים כסף בפרסום על גבי פלאיירים. יש משהו מאוד נחמד בידיעה שתמורת כמה מאות שקלים העסק שלך יכול להתפרסם בתפוצה נרחבת. אך האם יש נוסחה כלשהיא לעיצוב הפלאיירים? מסתבר שיש, וכדאי מאוד לדעת אותה על מנת להשיג יותר תועלת מהפרסום שלך.