1. לקבלת מידע נוסף על השירותים שלנו צור עמנו קשר ונחזור אליך בהקדם
  2. Please let us know your name.
  3. Please write a subject for your message.
  4. Please let us know your email address.

לקוחות מספרים

"בתוך פרק זמן של מספר חודשים של עבודה משותפת עם איתי, הצלחנו לארגן את כל ערוצי היח"צ השונים תחת אסטרטגיה מנחה ואחידה שהביאה לצמיחה של עשרות אחוזים בתוצאות היח"צ."

גיל נוילנדר - מנהל שיווק

ממוקד מטרה

מגזין "ממוקד מטרה" מבית שיווק פשוט הינו פלטפורמה המעניקה הדרכות מקצועיות בכלל נושאי השיווק הקיימים. מטרת המגזין הוא להעניק הדרכה פשוטה לעסקים בינוניים וקטנים על יישום נכון של מהלכים שיווקיים בעסק או בחברה שלהם. מגזין נוגע בנקודות של: מיתוג, פרסום, קד"מ, דיוור וניוזלטר, יחסי ציבור, מועדוני לקוחות, מכירות ושיטות מכירה, טלמרקטינג/טלמיטינג ועוד. המגזין יוצא לאור אחת לחודש.

ממוקד מטרה 16 - מכירות, עיצוב, וניתוח קהל מבקרים באתר

במהדורה זו של ממוקד מטרה בחרנו להתמקד בנושא החשוב של אופן הטיפול בלידים המגיעים אלינו דרך הטלפון, האתר או דפי הנחיתה. בפינת האורח, רחלי נטע מחברת פרומו תספר על הפן השיווקי של עיצוב, ובפינת עשה זאת בעצמך - Google Analytics למתחילים.

 

לצפייה במגזין >>

ממוקד מטרה 15 - מיתוג, ניהול קשרי לקוחות ויח"צ

בחודש האחרון יצא לי להיפגש עם הרבה עסקים חדשים, ממש לקראת השקת המוצר שלהם, וכן עם עסקים ותיקים שתפוקתם השיווקית במהדורה זו ארחיב על נושא המיתוג וכיצד כדאי לגשת אליו. בנוסף, נארח את אמיר לוי מחברת Cloud9 שיסביר על החשיבות של מערכות CRM לתהליכי מכירה מתקדמים. בפינת "עשה זאת בעצמך" ניתן צעדים פשוטים כיצד תוכלו לגרום לכך שיכתבו עליכם בעיתונות ולבסוף, אור כהן מחברת שיווק פשוט ייתן את פרשנותו על הפרסומת של ה- WiFi חברתי.

 

לצפייה במגזין >>

ממוקד מטרה 14 - מוצרי מבוא, שיווק באינטרנט ופרסום בפלאיירים

גליון יולי של מגזין השיווק לעסקים קטנים וחברות בינוניות, ממוקד לתחנת הפרסום והקידום בתמהיל השיווק. במהדורה מאמר מקצועי מאת אור כהן - מנהל פרוייקטים שיווקיים על שימוש נבון במוצרי מבוא בהליך הפרסומי, חברת Daze Marketing המתמחה בשיווק באינטרנט תציג טיפים יישומיים לשיפור מערך השיווק המקוון, ומדריך של 6 דגשים לפרסום מוצלח באמצעות פלאייר.

לצפייה במגזין >>