1. לקבלת מידע נוסף על השירותים שלנו צור עמנו קשר ונחזור אליך בהקדם
  2. Please let us know your name.
  3. Please write a subject for your message.
  4. Please let us know your email address.

לקוחות מספרים

"בתוך פרק זמן של מספר חודשים של עבודה משותפת עם איתי, הצלחנו לארגן את כל ערוצי היח"צ השונים תחת אסטרטגיה מנחה ואחידה שהביאה לצמיחה של עשרות אחוזים בתוצאות היח"צ."

גיל נוילנדר - מנהל שיווק

תהליך השיווק

הקונספט השיווקי מבוסס על ידע רב שנרכש ב-5 תחנות שיווק עיקריות:

המוצר:
התחנה הראשונה אשר בה אנו לומדים כל מה שיש לדעת אודות המוצר או השירות אותו אנו משווקים. הפעילויות אותן נבצע בתחנה זו יהיו: מחקרי שוק, סקרי יתכנות למוצר (סקרים הבוחנים את פוטנציאל השוק של המוצר), סקרים שיווקיים, מיפוי ולמידת המתחרים, גיבוש אסטרטגיה של מיצוב המוצר, ביסוס תשתיות מחשוב ורשימות תפוצה ועוד.

נושא המיצוב מהווה את זכות הקיום של המוצר והרצון של קהל המטרה לרכוש אותו. ברגע שאנו יודעים למקם את המוצר בתודעת קהל המטרה כשונה מכל השאר, אנו יכולים ליצור את הבידול בו נשתמש בהמשך התהליכים.

מיתוג:
תחנה זו אחראית לקחת את המוצר ולהופכו למותג באמצעות הידע שנרכש בתחנה הראשונה. בתהליך המיתוג אנו מקנים למוצר את הסגולות אשר מזוהות עם החברה המשווקת אותו. בתהליך המיתוג אנו נותנים היבטים ויזואלים ייחודיים למוצר ומפתחים שפה גראפית וזהות עסקית. כאשר משתמשים בשפה אחידה המזוהה עם החברה והמותג, אנו נשיג תוצרים טובים יותר מהתקציב פרסומי.

יחסי ציבור:
תחנת יחסי הציבור אחראית על הפיכת המוצר לידוע בצורה חיובית בקרב קהל המטרה. בתחנה זו נהוג להשתמש בתקשורת העיתונאית כאמצעי להעברת הבשורה, אך העיתונות אינה הכלי היחידי. אירועי השקה, כנסים, דיוורים ופרסום תדמיתי, פרסום מאמרים מקצועיים והפצת סיפורי הצלחה הם חלק מהארסנל בו נשתמש כדי להכין את הקרקע לקמפיין הפרסום. התפקיד של יחסי הציבור בתמהיל השיווקי הוא לשפר בצורה משמעותית את התוצאות שנקבל מקמפיין פרסומי. כאשר נפרסם את המוצר לקהל אשר שמע עליו רק דברים טובים, אחוזי התגובה והמכירות יעלו.

קידום ופרסום:
בתחנה זו אנו דואגים ליצור הזדמנויות מכירה על ידי פרסום המוצר ישירות לקהל המטרה. החל מפרסום בטלוויזיה, רדיו, עיתונים, אתרי אינטרנט דרך פרסום ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש וכלה בפרסום ישיר כגון פלאיירים, דיוורים ישירים ועוד. רוב האנרגיה של תקציב השיווק תושקע בתחנה זו. ככל שנדע למקד את הפרסום לקהל המטרה ולהתאים את המוצר למדיה בה נשתמש כך ניצור הזדמנויות מכירה רבות יותר בתקציב נמוך יותר.

מכירות:
עולם המכירות כדעה רווחת הוא נפרד מתהליך השיווק. אך עקב כך שאיש המכירות חייב להיות מסונכרן לחלוטין עם מערכי השיווק שבוצעו, אנו מתייחסים למכירות כשלב האחרון של תהליך השיווק של מוצר. כאשר אנו נכנסים לתהליך מכירה, לאחר תהליך שיווקי מוצלח, המכירה עצמה הופכת להליך בירוקרטי כמעט. אם מטרת השיווק בסופו של דבר היא ליצור רצון, איש המכירות יוכל להתרכז רק במה שהוא יודע הכי טוב. כאשר אין תהליך שיווק מסודר, איש המכירות מגלה שהוא צריך להשקיע זמן רב עד שיוכל למעשה להתחיל למכור. בתחנה זו אנו מכשירים אנשי מכירות, מתבוננים על תהליך המכירה ומשפרים אותו, מתזמנים פעילות טלמרקטינג ועוד. קיים ידע רב בתחום טכניקות המכירה וטיפול בהתנגדויות. איש מכירות מיומן יידע להפיק את המיטב מהמתעניינים הקיימים.

באמצעות חמשת התחנות ניתן לנתח את התהליך השיווקי הקיים, לאתר ולהנציח פעולות מוצלחות, ולזנוח פעולות שלא הניבו דבר.
צרו עמנו קשר ואולי תגלו שאנו הפתרון עבורכם.